Πολιτική Επιστροφών (Δικαίωμα υπαναχώρησης)
Η επιχείρηση TonerFox στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης πώλησης προϊόντων.
Εάν πρόκειται για παραγγελία με περισσότερα προϊόντα, η οποία λόγω μη διαθεσιμότητας η αποστολή της έχει πραγματοποιηθεί τμηματικά, το δικαίωμα υπαναχώρησης των 14 ημερολογιακών ημερών παραμένει για όλα τα προϊόντα η ημερομηνία σύναψης της σύμβασης πώλησης προϊόντων.
Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως μέσω μιας σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, ή και ηλεκτρονικά μέσω e-mail). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συνημμένη Φόρμα υπαναχώρησης για αυτό, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Πρέπει να μας ενημερώσετε για την αποστολή και και η επιχείρηση TonerFox είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση TonerFox υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ή παράδοσης.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο αγοραστής.
Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην επιχείρηση TonerFox το τίμημα από την Τράπεζα, η επιχείρηση TonerFox θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η επιχείρηση TonerFox κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Μετά από συνεννόηση επιχείρησης με πελάτη και για λόγους συντομίας ή σε περιπτώσεις μερικής αποζημίωσης δύναται η επιστροφή χρημάτων (πίστωση) να γίνει με τραπεζικό έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη εφόσον αφαιρεθεί η προμήθεια της τράπεζας την οποία και πρέπει η επιχείρηση εγγράφως με απόκομμα της κίνησης λογαριασμού νεα αποδείξη στον πελάτη-αγοραστή.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα του υποδείξει ο αγοραστής.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Η επιχείρηση TonerFox δεν ευθύνεται να αποζημιώσει τον πελάτη αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης.
Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται από το εξωτερικό της συσκευασίας κάθε προϊόντος ή από το εγχειρίδιο χρήστη (users manual). Στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αναλώσιμα, ο πελάτης οφείλει να διαβάσει μέχρι τέλους το εγχειρίδιο χρήστη (users manual) και να προβαίνει στην αντικατάσταση – τοποθέτηση του αναλώσιμου σύμφωνα με τον προτεινόμενο τρόπο που αναγράφεται σε αυτό και γενικά να ακολουθεί τις αναφορές και τις συστάσεις του εγχειριδίου.
Η επιχείρηση TonerFox είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την επιχείρηση TonerFox για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την επιχείρηση TonerFox και συνήθως είναι της τάξης του 30%. Η επιχείρηση TonerFox δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως αναλώσιμα εκτυπωτών, προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και προγράμματα και λογισμικό κλπ.

Επιστροφές Μη Ελαττωματικών Προϊόντων λόγω δικού μας λάθους (λάθος στον κωδικό προϊόντος – έχει αποσταλεί άλλο από τα παραγγελθέντα)
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα παραγγελθέντα προϊόντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την επιχείρηση TonerFox, με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους στην αρχική τους εργοστασιακή συσκευασία, στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην επιχείρηση TonerFox καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την επιχείρηση TonerFox αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την επιχείρηση τρόπος επιστροφής και η αποστολή να γίνεται με την δικιά μας συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί την αποστολή των σωστών προϊόντων, θα προχωρήσει η επιχείρηση TonerFox σε επιστροφή χρημάτων, αλλά μόνο της αξίας των προϊόντων.
Τα παραπάνω ισχύουν μόνο στην περίπτωση που η διαπίστωση αυτή γίνει από τον πελάτη εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Διαφορετικά, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα επαναπροώθησης.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Στα προϊόντα που εμπορεύεται το κατάστημα TonerFox παρέχετε εγγύηση καλής λειτουργίας. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ένα προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί κατά τον τρόπο το δυνατό λόγω της εξ’ αποστάσεως πώλησης, από εμάς ή από τον εξουσιοδοτημένο τμήμα του προμηθευτή μας, ισχύουν τα ακόλουθα:
Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ή παράδοσης.
1. Η εγγύηση καλής λειτουργίας στα αναλώσιμα εκτυπωτών, σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει να μπορεί να ανταπεξέλθει στις βασικές απαιτήσεις για της οποίες έχει κατασκευαστεί. Η μη εύρυθμη και ασφαλής λειτουργία στα αναλώσιμα εκτυπωτών, αποδεικνύεται μόνο με δεδομένα όπως φωτογραφίες από το μήνυμα του εκτυπωτή, φωτογραφίες εκτυπώσεων ηχητικά δεδομένα και άλλα αποδεικτικά που θα ζητηθούν από τον αγοραστή ανάλογα την περίπτωση.
2. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και με ασφαλή τρόπο, προτιμάτε η αρχική του συσκευασία αν και δεν είναι απαραίτητη.
3. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρίας courier εκτός αν ο πελάτης επιθυμεί ή έχει σύμβαση με άλλη εταιρία, σε αυτήν την περίπτωση αναλαμβάνει αυτός τα έξοδα αποστολής. Ειδικότερα, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την επιχείρηση TonerFox και η επιχείρηση TonerFox βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος. Σε περίπτωση που ο πελάτης χρεώσει τα έξοδα επιστροφής στην επιχείρηση TonerFox, τότε τα έξοδα επαναπροώθησης θα επιβαρύνουν τον πελάτη.
4. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
5. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την επιχείρηση TonerFox άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή (πίστωση) των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο αγοραστής. Τα έξοδα αποστολής δεν πιστώνονται.
6. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση TonerFox θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρηση TonerFox πλέον. Η επιχείρηση TonerFox κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Μετά από συνεννόηση επιχείρησης με πελάτη και για λόγους συντομίας ή σε περιπτώσεις μερικής αποζημίωσης δύναται η επιστροφή χρημάτων (πίστωση) να γίνει με τραπεζικό έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη εφόσον αφαιρεθεί η προμήθεια της τράπεζας την οποία και πρέπει η επιχείρηση εγγράφως με απόκομμα της κίνησης λογαριασμού νεα αποδείξη στον πελάτη-αγοραστή.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της επιχείρησης TonerFox ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο αγοραστής.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της επιχείρησης TonerFox προς τον πελάτη.
7. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης αυτής έναντι του πελάτη.
8. Λόγω της φύσης των προϊόντων, σε κάποια προϊόντα όπως είναι τα OPC DRUMS, δεν ισχύει η πολιτική επιστροφών, διότι είναι υπερευαίσθητα στην επιφάνεια τους, δηλαδή αρκεί μία ολιγόλεπτη απευθείας έκθεση στο ηλιακό φως ή μια απλή αιχμή για να τα καταστήσει μη λειτουργικά.
Για τον παραπάνω λόγο αυτά τα προϊόντα, πρέπει να αποθηκεύονται και να αποστέλλονται συσκευασμένα με ειδικό τρόπο, κάτι το οποίο η επιχείρηση TonerFox πραγματοποιεί και δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι η ίδια ασφαλής μεταχείριση πραγματοποιήθηκε μετά το άνοιγμα τους.
9. Το δικαίωμα για επιδιόρθωση ή πλήρης αντικατάσταση για τα προϊόντα που υπάγονται στην κατηγορία των αναλωσίμων εκτυπωτών διατηρείται και μπορεί να ασκηθεί από τον αγοραστή μετά από αίτημα του πλην όμως και σαφώς ισχύουν τα παρακάτω.
Λόγο του ότι πρόκειται για αναλώσιμα είναι λογικό ότι με κάθε ημέρα καθυστέρησης μειώνεται αθροιστικά και η αξία του αναλώσιμου λόγο του χρόνου για τον οποίο θα μπορούσε να είχε κάνει χρήση.
Δηλαδή ο χρήστης που εντοπίζει ένα πρόβλημα μετά από 2 μήνες δικαιούται επιδιόρθωση, πλήρης αντικατάσταση ή αποζημίωση πλην όμως θα πρέπει θα πληρώσει ένα ποσοστό λόγο του χρόνου που έχει περάσει και την χρήση που μπορεί να έχει κάνει, αν αναφέρει πρόβλημα μετά από 3 μήνες θα πρέπει να πληρώσει λίγο περισσότερο λόγο του μεγαλύτερου διαστήματος και της χρήσης των 3 μηνών που μπορεί να έχει κάνει, αν αναφέρει πρόβλημα μετά από ένα μήνα θα πρέπει να πληρώσει λιγότερο λόγο του μικρότερου χρόνου.
Πιο αναλυτικά η αντικατάσταση ή αποζημίωση ενός προϊόντος που υπάγεται στην κατηγορία των αναλωσίμων για εκτυπωτές γίνεται βάση του παρακάτω πίνακα.

Drum 10000-14900 σελ. -33,3% της καθαρής τιμής αγοράς ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 66,7% της καθαρής αξίας του αναλωσίμου τον πρώτο μήνα, για το 33,4% τον δεύτερο, τον τρίτο μήνα έχει καταναλωθεί.

Drum 15000-30000 σελ. -20% της καθαρής τιμής αγοράς ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 80% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα, για το 60% τον δεύτερο για το 40% τον τρίτο κ.ο.κ

Drum 30100-100000 σελ. -16,7% ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 83,3% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα, για το 66,6% τον δεύτερο, για το 50% τον τρίτο κ.ο.κ

Τόνερ 1000-2900 σελ. -50% ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 50% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα, τον δεύτερο μήνα έχει καταναλωθεί.

Τόνερ 3000-7000 σελ. -33,3% ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 66,7% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα, για το 33,4% τον δεύτερο, τον τρίτο μήνα έχει καταναλωθεί.

Τόνερ 7100-50000 σελ. -25% ανά Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 75% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα, για το 50% τον δεύτερο, για το 25% τον τρίτο, τον τέταρτο έχει καταναλωθεί.

Μελανοδοχεία InkJet -60% τον πρώτο Μήνα
Ο χρήστης καλύπτεται για το 40% της καθαρής αξίας του αναλώσιμου τον πρώτο μήνα (έως 30 ημέρες από την παραλαβή). τον δεύτερο μήνα έχει καταναλωθεί.

Ιδιαιτερότητες Συμβατών – Γενόσημων αναλώσιμων
Με τον όρο συμβατό προϊόν εννοούμε ότι ένα προιόν ταιριάζει σε ένα μοντέλο εκτυπωτή (είναι συμβατό με τον Χ εκτυπωτή) το προϊόν αυτό μπορεί να είναι γενόσημο ή ανακατασκευασμένο (από ανακυκλώσιμη πηγή, σε περίπτωση π.χ. που λόγω πατέντας δεν επιτρέπετε να κατασκευαστεί γενόσημο).
Η πλειοψηφία των συμβατών προϊόντων που εμπορευόμαστε είναι γενόσημα ή ανακατασκευασμένα. Ο πελάτης με την αγορά συμβατών συναινεί ότι το προϊόν που αγοράζει μπορεί να είναι γενόσημο ή ανακατασκευασμένο, ευχαρίστως δίνουμε περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν τηλεφωνικός ή με email.
Λόγω πνευματικής ιδιοκτησίας (πατέντας) απαγορεύετε να πωλούνται τα προϊόντα με την ίδια εξωτερική εμφάνιση όπως τα αυθεντικά. Συνεπώς πρέπει να έχουν διαφορές, οι κατασκευαστές των γενόσημων συμβατών προχωρούν σε μικρές οπτικές διαφορές στην κατασκευή τους, χωρίς αυτές να υστερούν στην χρήση του προϊόντος. Αυτές οι διαφορές προσπαθούμε να φαίνονται και από τις εικόνες που αναρτούμε. Ο πελάτης με την αγορά γενόσημων συμβατών συναινεί με τις παραπάνω διαφορές.

Εξαιρέσεις
Λόγω της φύσης των προϊόντων, σε κάποια προϊόντα όπως είναι τα OPC DRUMS, δεν ισχύει η πολιτική επιστροφών, διότι είναι υπερευαίσθητα στην επιφάνεια τους, δηλαδή αρκεί μία ολιγόλεπτη απευθείας έκθεση στο ηλιακό φως ή μια απλή αιχμή για να τα καταστήσει μη λειτουργικά.
Για το παραπάνω λόγο αυτά τα προϊόντα, πρέπει να αποθηκεύονται και να αποστέλλονται συσκευασμένα με ειδικό τρόπο, κάτι το οποίο η επιχείρηση TonerFox πραγματοποιεί και δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι η ίδια ασφαλής μεταχείριση πραγματοποιήθηκε μετά το άνοιγμα τους.
Στα αναλώσιμα που περιέχουν σκόνη τόνερ ο αγοραστής πρέπει να έχει υπόψιν του ότι λόγω της φύσης του υλικού η μακροχρόνια τους αποθήκευσης εκτός της αρχικής τους αεροστεγής συσκευασίας τα επηρεάζει αρνητικά, διότι η σκόνη τόνερ έχει την ιδιότητα να απορροφά την υγρασία του περιβάλλοντος να διογκώνεται και να γίνεται μια στερεή μάζα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω όταν ένας εκτυπωτής είναι σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα (άνω των 6 μηνών) η σκόνη τόνερ μέσα στο cartridge μετά από μακροχρόνια ακινησία μπορεί να ομογενοποιηθεί, δηλαδή έχει γίνει μία μάζα (έχει κολλήσει), με αποτέλεσμα να επηρεάζονται αρνητικά και άλλα μέρη του εκτυπωτή ιδιαίτερα τα Τύμπανα (Drums), οι αγορές σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να γίνονται ύστερα από δική μας συμβουλή – γνώμη.
Παρακαλούμε σε περιπτώσεις μακροχρόνιας ακινησίας του εκτυπωτή για τους παραπάνω λόγους να μας συμβουλεύεστε προτού προβείτε σε αγορά.
Έτσι στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα παρακάτω:
Σε κασέτες – δοχεία που το τύμπανο είναι ενωμένο με το Τονερ και ο πελάτης το αγοράζει σαν ένα κομμάτι συνήθως συνιστάται να το αντικαταστήσουν όλο.
Σε κασέτες – δοχεία που το τύμπανο είναι άλλο αναλώσιμο από το τόνερ είναι απαραίτητη η αλλαγή και των δύο. Η αλλαγή μόνο των Μονάδων Τυμπάνου (Compatible Drum Cartridge) δεν θα διορθώσει το πρόβλημα που προήλθε από την μακροχρόνια ακινησία, πρέπει να αγοράσετε επιπλέον και την Κασέτα Τόνερ (Toner Cartridge) που έχει φρέσκο τόνερ μέσα. Διαφορετικά το παλιό τόνερ θα χαλάσει την καινούρια Μονάδα Τυμπάνου (Compatible Drum Cartridge) την οποία μετά από τέτοιο χειρισμό δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε.
Οι όροι επιστροφής στις Συμβατές ή Ανακατασκευασμένες Μονάδες Τυμπάνου ή Compatible Drum Unit ισχύουν μόνο όταν το τονερ είναι αυθεντικό ή δικό μας ή πιστοποιημένου κατασκευαστή το οποίο θα αποδειχθεί με το τιμολόγιο αγοράς ή με το έγγραφο πιστοποίησης για την καταλληλότητα προς τον εκτυπωτή.
Στα αναλώσιμα που περιέχουν υγρό μελάνι, ο αγοραστής πρέπει να έχει υπόψιν του ότι λόγω της φύσης του υλικού, η μακροχρόνιά τους αποθήκευση εκτός της αρχικής αεροστεγής συσκευασίας τα επηρεάζει αρνητικά, διότι το μελάνι έχει την ιδιότητα να στεγνώνει.
Σύμφωνα με τα παραπάνω όταν ένας εκτυπωτής inkjet είναι σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα (άνω του 1 μηνός), το υγρό μελάνι μπορεί να έχει στεγνώσει και να έχουν φράξει τα ακροφύσια της κεφαλής. Στις παραπάνω περιπτώσεις όπου έχουμε δηλαδή απόφραξη της κεφαλής του εκτυπωτή και ιδιαίτερα όταν η κεφαλή είναι ανεξάρτητο τμήμα και δεν είναι ενσωματωμένη πάνω στο μελανοδοχείο η αγορά καινούριου μελανιού δεν διορθώνει το πρόβλημα μιας και το καινούργιο μελάνι θα τοποθετηθεί πάνω σε μία φραγμένη κεφαλή η οποία δεν θα το αφήσει να λειτουργήσει.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης πρέπει να προβεί πρωτίστως σε καθαρισμό της φραγμένης κεφαλής χωρίς να είναι βέβαιο ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την επιχείρηση TonerFox προϊόντα είναι προϊόντα Ποιότητας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Σε περίπτωση τηλεφωνικών παραγγελιών ο χρήστης αυτόματα αποδέχεται τους "όρους χρήσης" του καταστήματος.

Εφαρμοστέο δίκαιο – Δικαιοδοσία
Για διαφορές αναφορικά με την λειτουργία ή και χρήση του ιστότοπου tonerfox.gr, οι καταναλωτές μπορούν σύμφωνα με την σχετική νομοθεσία, να απευθύνονται στον αρμόδιο ελληνικό φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λεωφόρος Αλεξάνδρας 144, Αθήνα 11471, Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: grammateia@synigoroskatanaloti.gr, Δικτυακός τόπος: http://www.synigoroskatanaloti.gr, Τηλέφωνο: 2106460862 Εφόσον δεν καταστεί δυνατή η συναινετική διευθέτηση αυτής, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της έδρας της επιχείρησης tonerfox.gr. Για κάθε διαφορά σχετικά με την ερμηνεία και την εφαρμογή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων καθώς και για κάθε άλλο ζήτημα σχετικά με την χρήση του ιστότοπου tonerfox.gr, εφαρμοστέο είναι το Ελληνικό Δίκαιο. Η εφαρμογή του νόμου των Ηνωμένων Εθνών περί πωλήσεων αποκλείεται. Για να λάβετε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τους παρόντες όρους μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του ιστότοπου. Βρείτε τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 28210 92246, είτε μέσω e-mail στο tonerfox@gmail.com.

TonerFox
Έδρα επιχείρησης: Κισσάμου 222, 73100 73100 Χανιά – Κρήτη, Ελλάδα
Αρ. ΓΕΜΗ: 74416058000
Α.Φ.Μ.: EL045649091
Υπεύθυνος καταστήματος: Φραγκομιχελάκης Στ. Νικόλαος
e-Mail: tonerfox@gmail.com
Τηλέφωνο: +30 28210 92246
2 click Toner!
Βρείτε εύκολα το τόνερ σας!
 
 
 
TonerFox Shipping Offer
TonerFox Customer Quality Rating
TonerFox Do it Your SelfTonerFox Printing TipsTonerFox Frequently Asked Questions